
Projektmenedzsment
Folyamatos projektkövetés, projektek adott pillanatban való eredményességének és profitjának ellenőrzése. Különböző jogosultsági szintek kezelése.
Az építőiparban tevékenykedő vállalatok számára egy olyan felhőalapú projektkezelő építőipari szoftvert kínálunk, mely átfogó és iparág-specifikus megoldást nyújt a vállalkozások projektmenedzsmentjére, a tervezés, ajánlatkészítés és szerződéskötés fázisaitól kezdve a teljesítés ellenőrzésén át, a különféle pénzügyi és teljesítésvisszatartási garanciák hosszú távú nyilvántartásáig.
Folyamatos projektkövetés, projektek adott pillanatban való eredményességének és profitjának ellenőrzése. Különböző jogosultsági szintek kezelése.
Megrendelői és alvállalkozói szerződések kezelése a szerződéskötéstől a számla pénzügyi teljesítéséig. A szerződés elemeinek kialakítása és felépítése akár az építőipari szabványoknak (UKIG, ÉMÍR) megfelelően.
Napi feladatok ütemezése, adott időponthoz való rendelése, határidőkövetés, pénzügyi ütemterv készítés, kivitelezési feladatok nyilvántartása és naptárban való megjelenítése az elmaradt kiszámlázások elkerülése érdekében.
Projektmenedzsment szemléletű OMF vállalatirányítási rendszerünk megoldja az építőipari vállalatok futó projektjeinek precíz, egyszerű és folyamatos nyomon követését a beruházás és megvalósulás valamennyi szakaszában. Az ajánlat, tervezés fázisaitól a szerződéskötésen és teljesítéseken át, a készenléti állapot folyamatos ellenőrzésén keresztül egészen az iparágra jellemző pénzügyi és teljesítésvisszatartási garanciák hosszú távú nyilvántartásáig. A projekthelyszínekről érkező napi teljesítési adatok azonnal ellenőrzésre és feldolgozásra kerülnek a rendszerben, amely ha a tervhez képest eltérést érzékel azonnal értesítést küld a projektvezetőknek.
Szoftverünk az alábbi főbb területeken nyújt támogatást
Projekttervezés, Projektmenedzsment
Munkagépek, emberi erőforrások teljesítményének rögzítése
Kontrolling funkciók
Ügyfélkapcsolatok kezelése
e-bank: banki utalási csomagok, megbízások készítése
Dokumentummenedzsment (iktatás, szkennelés, elektronikus jóváhagyás)
Számviteli modulok (főkönyv, pénzügy, tárgyi eszköz)
e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással
Devizakezelés
Komplex jogosultság kezelés
Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.
A jól megtervezett felhasználói felület és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.
Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.
A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.
Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.
Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használtalával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.
Építőipari szoftverünkhöz kapcsolódó modulok
Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver átadásáig
Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.
Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.
Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.
Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.
Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.
A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kisérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.
Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!